بازاریابی و تبلیغات
بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات

بزرگان مدیریت بازاریابی و فروش ایران

دکتر احمد روستا (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۲۷، یزد) عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی است. در سایت وی آمده او مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۳۵۷ خورشیدی دریافت نموده. دکتر روستا مدرس دروس مرتبط بازاریابی و مدیریت بازار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی و استاد مهمان برخی از دانشگاههای دیگر تهران از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بوده است.

آثار



    •  استاد پرویز درگی
      *  عضو هیأت علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
      *رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکتTMBA که در حوزه های آموزش ـ مشاورهتحقیق، و نشر مباحثMarketing در بازار های داخلی و بین المللی فعالیت می کند.
      *صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار
      *عضو هیات موسس انجمن علمی بازاریابی ایران
      *مدرس دوره های کاربردی بازاریابی در دانشکده-مدیریت دانشگاه تهران
      *مدیر علمی دوره جامع مدیریت بازاریابی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ( فعالیت مشترکTMBA و دانشگاه تهران(
      *عضو شورای کمیته ملی استانداردهای ایزو ایران
      * عضو هیأت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
      * رئیس کمیته  ISIRI  / TC225 ) نظرات و پژوهشهای بازار و علوم اجتماعی ) موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
      * ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در رادیو تجارت –رادیو جوان و رادیو گفتگو
      *نویسنده ۶۰ مقاله در حوزه بازاریابی
      *۱۶سال سابقه مدیریت ارشد در بنگاههای اقتصادی و سازمانها در سمتهای مدیر عامل –عضو هیأت مدیره و مدیرکل در بنگاههای اقتصادی معتبر
      * فعالیت اجرایی در دانشگاه به عنوان مدیر گروه و رئیس دانشکده
      *عضو شورای پژوهشی بانک اقتصاد نوین
      *برگزاری بیش از ۶۰۰ مورد سمینار در بنگاههای اقتصادی سطح کشورنظیر: خودرو سازی ـ بنادر و کشتیرانی ـ دارویی ، بهداشتی و آرایشی ـ غذایی ـ کشتی سازی ـ نساجی ـ راه آهن ـ سرمایه گذاری ـ آموزشی ـ فولاد –بازرگانی- بانکداری- بیمه –ساختمان- املاک- هتل داری- شهرکهای علمی و صنعتیمطبوعات-ICT – توزیع و پخش و..
      *طراحی و برگزاری دوره های جامع کاربردی بازاریابی و فروش با همکاری دانشگاههای معتبر به شرح ذیلمی باشد:
      -
      دوره جامع مدیریت بازاریابی (۱۵۰ ساعت(
      -
      دوره جامع تربیت ویزیتور (بازاریاب حرفه ای) (۵۰ ساعت(
      -
      دوره جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای (۱۰۰ ساعت(
      -
      دوره جامع کاربردی ترویج و تبلیغات حرفه ای (۱۰۰ ساعت(
      *طراحی و برگزاری دوره آموزشی مدیریت بازاریابی برای بنگاه های اقتصادی، بانکها، بیمه ها و
      سوابق تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی از سال ۱۳۷۰ تا کنون
      * سازمان مدیریت صنعتی- دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-دانشگاه شیراز-دانشگاه علوم و فنون مازندران-موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران- مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران- موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی-مرکز آموزش مدیریت دولتی-دانشگاه آزاد اسلامی-دانشگاه جامع علمی –کاربردی-انجمن مدیریت ایران-مرکز پژوهشی توسعه مدیریت سبا-دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران-دوره‌های جامع مدیریت بازاریابی و…TMBA
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.